Jump to content

TonyAA

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Pozytywna

About TonyAA

  • Rank
    Nowy

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. @gizmo1954 dobrze, że nie wiedziałem o tym co piszesz, bo do swojego VU+ Uno 4k SE podpiąłem takiego małego chińskiego cudaka za 40zł i działa znakomicie: i touchpad i klawiatura A przed chwilą podpiąłem na próbę do Zero 4k i też śmiga Pozdrawiam, Tony.
  2. Temat rozwiązany. Krótkie wyjaśnienie "dla potomnych" co i jak: 1. Dostęp do DuneHD - wyczyściłem wszystkie wpisy montowania, wyczyściłem hasło do zasobu, poustawiałem ponownie, ruszyło OK (wcześniej nie usuwałem hasła do zasobu - tu pewnie tkwił błąd) 2. Dostęp do NAS - po wyczyszczeniu ustawień dodałem w NAS specjalnego użytkownika z prawami tylko do odczytu - ruszyło OK (w moim LAN komputery mają dostęp do NAS bez autoryzacji w trybie RO - VU+ tego nie łyknął). Tony.
  3. Witaj, To chyba nie ta ścieżka - jak napisałem jak zaloguję się po WinSCP do dekodera to przez /mnt/ wchodzę na podmontowany zasób i widze i fildery i pliki, mogę je kopiować itp. Tony.
  4. Dzień dobry, Mam w domu 2 dekodery: VU+ Zero 4k i VU+ Uno SE 4k. Na obu zainstalowany Open ATV 6.2 - pracują znakomicie. Chciałbym, móc odtwarzać na nich filmy zapisane w mojej sieci - pierwszym miejscem jest NAS Netgear, drugim odtwarzacz Dune HD Smart H1. Do oby miejsc bez problemu łączę si€ z laptopem podobnie na Dune HD mogę odtwarzać filmy z NAS, urządzenia w sieci spięte są przewodowo przez ethernet 1Gb/s. Mapuję zasób sieciowy przez "Przeglądarkę sieci", zasoby są znajdowane, widoczne w Managerze Montowania, robię restart powłoki, dla pewności. Jednak, jak wchodzę na zasób przez "Enchanced Movie Center" nie widzę żadnych plików z filmami! Widoczne są foldery ale żadnej zawartości nie ma! Myślałem, że to jest problem z urządzeniami udostępniającymi, jednak, po zalogowaniu się do VU+ przez WinSCP i wejściu do zasobów podmontowanych /mnt/ widzę i foldery i pliki z filmami! Na pewno coś robię nie tak, bo na obu urządzeniach mam te same objawy! Może jakaś dobra dusza podpowie gdzie tu szukać rozwiązania tej zagwozdki bo mi już się pomysły pokończyły i tylko w kółko wracam do punktu wyjścia. Tony.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.