Jump to content
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.
Sign in to follow this  
pierzchalski

IPTV Player Nbox

Recommended Posts

witam

mam nboxa z dyskiem 250gb z enigmą 8.2.0 aktualizowałem IPTV Playera weszła mi wersja 37.04.00.00 bardzo mi zależy abym mógł oglądać filmy xxx. W pluginach mam plugin 4tube po jego otwarciu wyświetlają się tytuły filmów ale nie wiem jak je pobrać. W playerze brakuje mi również ipli co mogę zrobić?

co do ipli masz opisane co zrobić plugin xx jest dodatkowym hostem tez było opisane jak go dodać..

Do Twojego nboxa dajesz (zresztą do dreamboxa i raczej innych tunerów z E2)

4tube.tar.gz

*plugin rozpakowujemy i wrzucamy do:

usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/4Tube

tak samo xxxx

*plugin rozpakowujemy i wrzucamy do:

usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/IPTVPlayer

jestem trochę zielony jeśli chodzi o nboxa swoją edukację wgrywania oprogramowania zakończyłem na globo,proszę napiszcie jak mam wrzucić ten plik do tunera,czy można to zgrać na pendriva i wgrać do tunka czy przez kabel a może przez neta

witam

chciałbym podziękować Super Moderatorowi Lucek™ za bardzo dokładne opisanie jak można ulepszać nasze nboxy skorzystałem z drugiego przykładu plugin xxx działa bezproblemowo

ale z iplą mi nie wyszło zrobiłem tak jak jest napisane wcześniej w tym temacie:

"wysyłamy plik enigma2_pre_start.sh do 0:/usr/bin/

nadać atrybuty 755

Po kolejnej aktualizacji IPTV -bedzie juz widoczna ipla"

i po aktualizacji wskoczyła mi wersja 37.05.04.00 bez ipli i usunęło mi plugin xxx

te opisy jak to zrobić dotyczą dreamboxów w moim nboxie jest inne menu

PLIK hostipla.py znajduje sie w :

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/hosts/hostipla_blocked_due_privacy_policy.py

1370254207,81421,4.jpg

Po zmianie nazwy hostipla_blocked_due_privacy_policy.py na hostipla.py i restarcie gui, iPla jest na swoim miejscu.