Jump to content
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.
Sign in to follow this  
mark12

nBox 5800 sk i karta NC+

Recommended Posts

Witam wszystkich chętnych do pomocy.

Otóż stała się ciemność.

Mój nBox przestał widzieć kartę NC+.

Jako, że jestem zielony, proszę o pomoc. Jak dotąd doczytałem się o potrzebie aktualizacji OSCAMu. Moja wersja to OSKAM 1067_sci0.

Proszę o instrukcję, jak tego dokonać. Podkreślam, że nie jestem biegły w tym temacie.

mark12

Mam dokładnie taki sam problem, grzebie na forum ale brak informacji więc pisze tutaj...

W dniu 30 Października nastała ciemność.

Najpierw myślałem, że karta nie dostała uprawnień i stąd ten problem. Z racji tego, że uprawnień na Xboxie karty nie można sprawdzić wyciągnąłem starego PIONIER 1430 i tam sprawdziłem, Dane przeszły uprawnienia do 31.12.2018. Więc zacząłem bawić się zamiana softu.

Wgrałem kilka różne od wersji systemu od ENIGMY z 2014 do Nbox_OpenPli.8.6_Nevo-System_NAND_10-06-2018. Wszędzie ten sam problem. Ściągałem oscamy z poziomu dekodera najnowsze i dalej ciemność.

Posiadam drugi dekoder dawno gdy kupowałem z multiroomem dostałem razem z kartą i tam jest komunikat, że karta uszkodzona lub włożona niewłaściwie. Obie karty w dekoderze pokazują dokładnie taki sam komunikat. Zakładam, że karty są OK skoro PIONIER 1430 widzi je i pokazuje date uprawnień.

Ktoś coś?

Ściągnąłem sobie soft box_OpenPli.8.6 najnowszą wersje z http://www.sat-4-all.com/board/topic/173231-image-openpli-nbox-adb5800xx/

instaluje się OK.

Po zainstalowaniu box_OpenPli.8.6 wcisnąłem klawisz niebieski, wybrałem 1 My Updater i ściągnąłem najnowszego OSCAMA dla Nbox Image OpenPL, najnowszy oscam, oraz najnowszy oscam@Scrypt.

Pobieranie Confingów dla OSCama, Config 0100 NC+, oraz Config 0B01 NC+ (trzeciego Confing 0B01 Smart HD+ trzeba ściągać, ma ten sam adres?)

Postęp Wykonania:

Config został pobrany..

Trwa instalacja czekaj..