Jump to content
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.
Sign in to follow this  
wodawoda

Logo startowe Egami

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów, jestem tu nowy i w temacie zielony, mam pytanie, czy da się (jeśli tak to będę wdzięczny za podpowiedź jak to zrobić) zmienić logo startowe w Egami np ze starszej wersji, lub na zrobione przez siebie.

Będę wdzięczny za pomoc.

Bogdan

Dziękuje, za tak szybką odpowiedź, ale jak zrobić żeby ono było cały czas do momentu załadowania systemu, bo po skopiowaniu do boot nie dzieje się nic, a po skopiowaniu do 0:/usr/share, logo jest przez moment, a potem zienia sie na oryginalne, nie wiem może dla tego ze zmieniłem też plik bootlogo_wait.

Bogdan

A tak bardziej po chłopsku, bo w total commander ustawiłem atrybut 777 i dalej jest to samo, zmienione logo jest do około polowy ładowania systemu, później się zmienia na oryginalne. Po załadowaniu Twojego pliku jest to samo.

Bogdan

Edited by wodawoda

Nikt nie pomorze?

Nie wiem może się mylę, ale to wygląda tak jakby loga były umieszczone w dwóch miejscach(jedno dla enigmy, a drugie dla egami, to tylko moje domysły), a może ktoś wie gdzie umieścić pliki z logami, aby można je wybierać z menu(zmiana loga startowego), bo jak teraz tam wchodzę to nie ma żadnych obrazów do wyboru.

Z góry dziękuję za pomoc.

Bogdan

Domyślam się że chodzi o główne logo przy starcie Egami masz to w plikach jak wgrywasz image splash_auto.bin ,jeśli chcesz zmienić na starsze wgraj go ze starszej wersji jak byś wgrywał nowe image tylko zostaw sam plik splash_auto.bin .

Domyślam się że chodzi o główne logo przy starcie Egami masz to w plikach jak wgrywasz image splash_auto.bin ,jeśli chcesz zmienić na starsze wgraj go ze starszej wersji jak byś wgrywał nowe image tylko zostaw sam plik splash_auto.bin .

Chodziło o to aby było nowe logo(własne) od momentu startu systemu, do momenu pokazania się obrazu.