Jump to content
Sign in to follow this  
wiech54

VU+UNO 4k SE jak uruchomić moduł CI+ z kartą

Recommended Posts

Witam.

Moja pierwsza styczność z modułem dostępu CI NC+.

Moduł z kartą włożony do slotu tunera, moduł CI jest wykrywany (OpenPli 7.0) , karta Cayman nie wykrywana. Zleciłem aktywację modułu i karty (wszystko dopiero co kupione). Czekam 3 godziny (włączony na TVP1 HD) i ciemność widzę.

Pytanie czy muszę mieć jakiś softcam uruchomiony, może inne image ma być? Przepraszam za być może trywialne pytania ale w tym temacie jestem początkujący.

Posted (edited)

Musisz dograć wtyczkę "enigma2-plugin-systemplugins-ciplusinstall_1.3-r0-openpli_6.2-release_all."

Mi na OpenPLi 7 jedne kanały działały, drugie nie. Wgraj OpenPLi 6.2 dodatkowo wtyczkę o której pisałem wcześniej i musi śmigać.

OpenATV 6.3 moduł działa od strzała bez dogrywania czegokolwiek. Na VTI 14.0.1 tak samo.

Edited by qbek77

Dziękuję za podpowiedź. Dograłem wtyczkę ciplus...... i rzeczywiście na Op7.0 moduł z kartą zagrał. Natomiast wystąpił inny problem, a mianowicie występuje zamrażanie obrazu, na niektórych kanałach częściej a na innych rzadziej. Zmieniłem Oppli na 6.2 i jest to samo. Po zmianie Image na OpenATV6.3 nie musiałem dogrywać wtyczki ciplus.... ale zawieszanie obrazu dalej występuje. Odbywa się to nieregularnie ale zamrożenie trwa zawsze jednakowo około 20s i obraz rusza dalej.

Na karcie np TNK bez modułu ci wszystko działa normalnie więc podejrzewam że te "zwiechy" to może być wina modułu lub karty Cayman. Jeżeli któryś z kolegów spotkał się z podobnym problemem i rozwiązał go to proszę o pomoc.