Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich bardzo serdecznie, borykam się z zacinającą się fonią już od jakiegoś czasu, problem jest niezwykle złożony i na żadnym forum nikt nie jest w stanie udzielić konkretnej porady co z tym fantem zrobić, może tutaj ktoś z posiadaczy tego pudła rozwiązał upierdliwy problem z fonią. Wiem, że jest to przypadłość większości Duo4k. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Masz to  tylko na jednym czy na wszystkich systemach które wgrywałeś do tunera ?   

Edited by Ktosiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

891061441_UstawieniedwikuwDuo4k.jpg.0eb13502ac62592d8388d3497174cba2.jpg

Spoiler

 

Ustaw w opcjach dźwięku  Ogólne opóźnienie PCM na 25

Ustawienie dźwięku w Duo 4k.jpg

Edited by tygeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam za bałagan w moim poście ale jeszcze nie za bardzo wiem jak dodawać obrazek do spoilera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie i dziękuję koledze tygeli za zainteresowanie, ustawiłem już jakiś czas temu opóźnienie PCM na wartość 25, jest jakby lepiej, mianowicie zacinki pojawiają się rzadziej, acz kolwiek się pojawiają, jeżeli chodzi o pytanie kolegi Ktosiu czy testowałem inne softy, to tak prawie wszystkie, włącznie z oryginalnym dostarczonym przez VU+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pozostaje tylko problem sprzętowy, najlepiej reklamować tuner.

Innym problemem mogą być tylko sterowniki,m jako nowy sprzęt mogą zwykle bywać problemy z nimi które z czasem są poprawiane w nowych wydaniach.  

Spróbuj poszukać i zainstalować jeśli nie ma ich system. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, zgredzior napisał:

Witam ponownie i dziękuję koledze tygeli za zainteresowanie, ustawiłem już jakiś czas temu opóźnienie PCM na wartość 25, jest jakby lepiej, mianowicie zacinki pojawiają się rzadziej, acz kolwiek się pojawiają, jeżeli chodzi o pytanie kolegi Ktosiu czy testowałem inne softy, to tak prawie wszystkie, włącznie z oryginalnym dostarczonym przez VU+.

Ja ustawiłem na 50 i mam spokuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam. Ustawienie opcji wskazanej wyżej przez @tygeli, z tym że od razu na wartość "50" spowodowało, że problemy z "czkawką" dźwięku w moim tunerze Vu+ Duo 4K ustąpiły.

Przynajmniej, póki co, nie zaobserwowałem, aby się to "zjawisko" powtórzyło. 🤔 Natomiast wcześniej u mnie również coś podobnego się zdarzało, ale też dość rzadko.

Ja korzystam z oprogramowania VTi, obecnie w najnowszej wersji, 14.0.3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testowałem duo 4k i ultimo 4k i poza szybkością uruchamiania duo4k jest gorszym sprzętem mimo szybszego cpu.

 

Wady duo 4k:

 

1. Wspomniany wyżej problem z fonią, do dzisiaj nie rozwiązany, może być to problem z hardware i nigdy tego nie poprawią.

 

2. Wyraźnie długi czas przełączania kanałów na imagach openpli i opeatv, na openli często komunikat strojenie nieudane i dopiero za chwilę wskakuje obraz. Na VTI jest ok. Innych image jeszcze nie przetestowałem.

 

Te dwie wady dyskwalifikują dla mnie duo4k i zostaję przy ultimo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomniałem o trzeciej wadzie duo4k:

 

3. Brak obsługi dźwięku EAC3 na kanałach muzycznych 4funtv, do dzisiaj nie poprawione, może to być również wina hardware.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.