Jump to content
Tomasz67

Image Open ATV 6.2 do ZGEMMA H9.2S

Recommended Posts

Witam Wszystkich

Zakupiłem tuner jak w tytule i... wierząc w informacje na stronie sprzedawcy, zrobiłem aktualizacje, po których przestał działać. Ładowałem przeróżne wersje, ale żadna z nich nie działa poprawnie. Potrzebuję image do tego tunera, ze skryptem rozszerzenia pamięci  (ScriptExecutor_boot_H9) i działającym Oscam. Oryginalnie była to chyba wersja OSCam11491byJej@n i jeszcze jakaś druga do wyboru, obecnie jest tylko Oscam-trunk (niedziałający). Przez 3 tygodnie zabawy z tym tunerem sporo się nauczyłem, ale przyznaję, że w temacie E2 jestem jeszcze bardzo zielony. Stąd prośba o pomoc, może ktoś ma taki obraz i mógłby go udostępnić? Na moją prośbę o linka do softu sklep, w którym kupiłem tuner odpisał tak "to OpenATV pozmieniał w oprogramowaniu katalogi dlatego aktualizacja kasuje softcam. Tu ma Pan poprawiony soft do wgrania gdzie można już aktualizować:..." - niestety nie jest to wersja, która była zainstalowana w tunerze w momencie zakupu. I teraz "męcz się sam, drogi kliencie". Gdybym wiedział, że aktualizacja zepsuje soft, to bym jej nie robił, ale cóż... mądry Polak po szkodzie, a wsparcie ze strony sklepu niewielkie. Nie wiem, czy iść z tym do ich serwisu, bo pewnie gdyby mieli taki image, to by go udostępnili... albo i nie.

Przepraszam za dodanie tematu w tym miejscu, ale robiłem to po raz pierwszy tutaj. Proszę przenieść go w odpowiednie miejsce.

Posted (edited)

Sprawdź Hyperiona , krajowa produkcja i wsparcie na forum .  Bez problemu działający CI+, e2iplayer , softcamy i configi w pluginach bez potrzeby dogrywania jakichkolwiek dodatkowych pluginów czy feedów. 

Edited by Ktosiu

Dziękuje za odpowiedzi. Pewnie popróbuje z ciekawości z OpenPli i Hyperionem, ale docelowo chciałbym zreanimować jednak OpenATV, poniewaz po 3 tygodniach zabawy z tym softem, cokolwiek już o nim wiem, chociaz nadal niewiele. A te alternatywne narazie są zagadką...