Jump to content
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.
Sign in to follow this  
sebastian77

Oscam do BSLA

Recommended Posts

Witam

Patanie ,jaki wybrac oscam do Nboxa BSLA recorder aby odbieral mi rowniez SKY?

Prosze ewentualnie o link.Wgrywalem 11523--11529 arm.+mips.all ipk ale nie wchodza

jestem troche zielony w temacie ,pobralem oscama ,ale gdzie go wzucic do tmp,czy var i bin? Tam niby siedzi ale tuner go nie widzi?

Posted (edited)

Do var/bin  wrzucasz.

Zanim wgrasz  ubij pracujący oscam lub uruchom inny a dopiero podmieniaj ,nowemu oscamowi zmień nazwę na identyczną jak posiada stary podmieniany oscam nadpisze się ,potem w SoftCam Manager uruchamiasz oscam który podmieniałeś/nadpisałeś.

Możesz bez zmiany nazwy wgrać oscam ale musisz jeszcze utworzyć plik startowy i dwa pliki wrzucasz do var/bin i nadajesz im atrybuty 755.

Edited by tom17

Witam, mam tuner nbox i wgrany oscam 11503, od wczoraj nie działa, ciemność. Czy przyczyną jest może stary oscam, jest coś nowego co trzeba wgrać i zadziała? Z góry dzięki za sugestie

Posted (edited)

Co nie działa oscam czy karta zgasła , nie piszesz co masz  sharika czy własna karta może brak aktualnych uprawnień bo blokujesz au .

Zaloguj się do webif oscama i sprawdź Live Log  tam widać jest dużo .

Wgraj najnowszy oscam  ,sprawdź poprawność konfiguracji  pod względem au i blokerów dla własnej karty .

Edited by tom17

karta własna od wczoraj nie działa. Z oscam mogłem sie połączyć ,ale teraz tuner zawisł i po restarcie nic na wyświetlaczu się nie pokazuje. Karta w tunerze z nc+ działa

Posted (edited)

Czyli padł Tobie dekoder,na pierwszy rzut kondensatory do sprawdzenia  (pewnie spuchły) należy wymienić wszystkie zalecane a następnie nieunikniona będzie reanimacja uboota aby wstał dekoder.

Edited by tom17