Jump to content
Na forum sat-4-all.com obowiązuje bezwzględny zakaz oferowania sharingu oraz umieszczania linków do treści łamiących prawa autorskie.
Sign in to follow this  
krakow2000

[ROZWIĄZANY]Nbox 5800sx - problem z sygnałem.

Recommended Posts

Witam

Od sierpnia 2018 jestem posiadaczem NBOX 5800sx czarnego z nagrywarką ale bez dysku i wszystko działało ładnie do dzisiaj rana. Wczoraj do kumpla doszedł dekoder który zamówił, taki jak mój ale nie wykrywał anteny (Ant2 wejście) lecz cała reszta działała czyli łączenie z netem itd. No więc zabrałem dekoder do siebie aby go sprawdzić (mój działał przecież) i podłączyłem jego a odłączyłem swój lecz nic to nie dało, nie miał sygnału na swoim. No więc podłączyłem swój ponownie co by sprawdzić czy działa wszystko jak trzeba ale u mnie pojawił się ten sam problem tylko różnica taka iż u mnie zaznacza się "lock" w mierniku sygnału a u niego nie. Ma też zwykły, mały biały dekoder z NC+ i on normalnie odbiera sygnał z anteny i pewnie bym się tym nie przejmował gdyby nie fakt iż teraz jak pisałem nie mam u siebie sygnału. Kable u mnie idą na złączce ale nawet po wpięciu bezpośrednio do kabla który idzie do anteny problem jest ten sam.

Ktoś coś może poradzi lub doradzi??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pewnie w dekoderze kolegi uszkodzona głowica i po podłączeniu uszkodziło konwerter, kondensatory w dekoderze do sprawdzenia na głowicy i profilaktycznie na płycie  .

Piszę o Twojej instalacji .

Edited by tom17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

On ma również normalny dekoder NC+ wraz z multiroomem i jak główny tak i ten mały działają normalnie na tej antenie a te NIE, może na głównym jest słaba jakość i sygnał ale są.

 

No ale czy jest możliwe takie uszkodzenie konwertera aby NBOX-y 5800 nie miały sygnału a zwykły biały i główny multiroom miały? No nic, idę poszukać jakiego starego konwertera i się okaże co i jak.

Edited by krakow2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W takim razie rozkręć dekoder i sprawdz kondensatory .

Może kombinowałeś w ustawieniach głowic i zostały źle skonfigurowane i dlatego masz ciemność .

Niepiszesz czy to dekodery z oprogramowaniem oryginalnym czy z E2 które nie działają .

Edited by tom17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Enigma2 , nie rozkręcę bo są na gwarancji i mają plombę. Co do głowic to nic nie kombinowałem, jedyne co zmieniłem to z zaawansowanego ustawienia z 2 satelitami na prosty z jednym tak jak miałem w moim dekoderze ale przed tą zmianą też nie działało czyli tak jak dostałem od sklepu gdzie w teorii wystarczyło kabel podpiąć i listę programów wgrać. Jeśli ciągle to będzie to odeślę i coś innego kupię ale bardziej martwię się o swój stary dekoder 🙂

 

 

Edited by krakow2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam jeszcze tak iż u znajomego jak pisałem działa multiroom i biały dekoder, wykrywają sygnał i wsio, zaniosłem do niego mój dekoder ale tam to samo, tylko opcja LOCK i zero sygnału. Czyżby jednak jakimś cudem padł mi dekoder?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tu nietrzeba cudów , pewnie nadszedł czas i padły kondensatory (normalny objaw w tym typie dekodera ).

Próbowałeś wgrać inną listę .

Edited by tom17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tamtym wgrałem najnowszą, ja mam starą ale działała... jak padły kondensatory to PIER***Ę i kupię sobie jakiś normalny dekoder co by sobie nerwów nie zdzierać. No ale jak da się jakoś to sprawdzić nie otwierając dekodera, może jakiś program do testowania czy coś było by miło. Bo tak będę bez dekodera przez kilka dni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.